Paulina Czarnota (nauczyciel j.angielskiego, metodyk)
Nauczyciel j. angielskiego. Absolwentka Instytutu Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Lingwistyki Stosowanej – specjalność tłumaczeniowa. W ostatnich latach pracowała jako nauczyciel języka angielskiego w szkołach prywatnych. Prowadziła również kursy z zakresu specjalistycznego języka angielskiego. Jej pasją jest metodyka j. angielskiego, w której nieustannie doskonali swój warsztat. Na swoich lekcjach wykorzystuje różne metody i techniki, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dzieci. Praca z dziećmi sprawia jej wiele radości i i inspiruje do działania. Prywatnie żona i mama.
|
Mariusz Gruca (native speaker j.angielskiego)
Mariusz przeprowadził się do Polski w czerwcu 2018 roku. W USA mieszkał w stanie New Jersey, gdzie prowadził własne przedsiębiorstwo. Absolwent Montclair State University. Jego hobby to podróżowanie i sporty samochodowe. Wakacje spędził zwiedzając Europę z żona i dwójka dzieci. Interesuje się metodyką nauczania języka angielskiego.
|
Agnieszka Migut (nauczyciel języka angielskiego)
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku filologia angielska. Prowadzi kursy General English, Business English oraz zajęcia specjalistyczne w szkołach językowych i firmach. Pracuje ze słuchaczami na wszystkich poziomach zaawansowania. Uczy grupy dziecięce, młodzież oraz osoby dorosłe. To co robi daje jej niezmiernie dużo radości i satysfakcji. Kontakt z druga osobą jest dla niej kluczem i to on sprawia, że mówienie w języku obcym staje się coraz łatwiejsze i sprawia tyle przyjemności. Prywatnie podróże oprócz języków to jej druga pasja, a lista miejsc do zobaczenia chyba nigdy się nie kończy.
|
Danuta Bellaby (” muzyczny angielski “, przedszkola )
Lektor angielskiego z ponad 20 letnim stażem. Uczy słuchaczy w każdym wieku ( od żłobka do późnej dorosłości) i jest przekonana, że nauka może być radością i przyjemnością. Absolwentka podyplomowych studiów z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego oraz Szkoły Muzycznej II stopnia w Warszawie w klasie gitary klasycznej. Uczestniczka licznych szkoleń, zjazdów i prelekcji doskonalących warsztat nauczycielski oraz tłumaczeniowy. Wykształcenie muzyczne wykorzystuje w pracy z najmłodszymi, gdzie rytm i melodia nowego języka niejako w sposób naturalny wsącza się do chłonnych młodych umysłów. Kładzie szczególny nacisk na odpowiednią wymowę i komunikację kontekstową. Prywatnie żona rodowitego Anglika i mama dwójki studentów.
|
Helena Kolczyńska (język angielski)
Studentka Management and Artificial Inteligence w Warszawie i absolwentka British School of Warsaw gdzie zdała Maturę międzynarodową. Lektorka angielskiego ze świeżym i wyrozumiałym podejściem do ucznia. Żywiołowa osoba, dokładająca wszelkich starań by kurs był efektywną przyjemnością. Nauczycielka ze spontanicznym podejściem do nauki języka. Pasjonuje się sportem, sztuką oraz rozwojem osobistym.
|
Joanna Twardowska (język angielski)
Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie -Skłodowskiej w Lublinie, a także Przygotowania pedagogicznego do nauczania języka angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Zanim rozpoczęła pracę w zawodzie lektora, pracowała jako wychowawca grupy
|
Hanna Gilarska (balet)
Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Olgi Sławskiej Lipczyńskiej w Poznaniu oraz Wyższych Studiów Pedagogicznych WSP TWP w Warszawie. Dzięki dziewięcioletniej nauce w w/w szkole zdobyła doświadczenie w różnych technikach tańca m.in. w tańcu klasycznym, współczesnym, ludowym. Już od najmłodszych lat uczęszczała na gimnastykę artystyczną. Taniec stał się jej pasją. Przez 13 lat pracowała w jednym z warszawskich teatrów. Od kilku lat prowadzi zajęcia baletowe, przekazując cały dorobek artystyczny i zdobyte doświadczenie sceniczne najmłodszym. Praca z dziećmi daje jej dużą satysfakcje. Prowadzi dla dzieci zajęcia baletowe, z tańca oraz gimnastyki korekcyjnej.
|
Agnieszka Biedrzycka (balet, zajęcia taneczne, z elementami gimnastyki ogólnorozwojowej)
Absolwentka Państwowej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie. Jako zawodowa tancerka związana przez wiele lat z Teatrem Syrena w Warszawie, współpracowała z niemieckim Hansa Park Theater i grupami estradowymi na scenach polskich i zagranicznych. Od 1998 roku jest instruktorem fitness, od 2000 prowadzi autorski program zajęć baletowych dla dzieci, współpracując z placówkami przedszkolnymi, szkolnymi, ośrodkami kultury.
|
Karolina Zajączkowska (język hiszpański )
Nauczyciel języka hiszpańskiego. Absolwentka Instytutu Studiów Iberyjskich i Iberoamerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego. Magister filologii iberyjskiej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Jej pasją, poza nauczaniem i doskonaleniem swoich umiejętności językowych z hiszpańskiego i portugalskiego, jest psychologia kliniczna, literatura oraz muzyka klasyczna. Od roku akademickiego 2020/2021 rozpoczyna studia podyplomowe z zakresu dydaktyki języka hiszpańskiego.
|
Łukasz Babik (język hiszpański)
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym , żłobkowym i wczesnoszkolnym. W meksykańskim Puerto Escondido uczył w przedszkolu języka angielskiego. W hiszpańskim mieście La Coruña pracował jako nauczyciel pomocniczy dla dzieci w wieku 6-11 lat. Ma również doświadczenie w pracy z polskimi dziećmi. Pracował na stanowisku wychowawcy przedszkolnego z językiem hiszpańskim w Warszawie. Pierwszy jego doświadczeniem w pracy z przedszkolakami i maluchami był teatr dla dzieci. Obecnie zajmuje się nauka języka hiszpańskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym i żłobkowym w warszawskich placówkach.
|
Renard Gilles (język francuski)
Native speaker języka francuskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu. Nauczyciel prywatnych szkól w Polsce i Francji. Absolwent PWSFTViT w Łodzi. Prowadzi zajęcia indywidualne, grupowe oraz teatralne dla przedszkolaków.
|
Karolina Krawczyk (rytmika)
Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej im.prof. Tadeusza Wrońskiego w Tomaszowie Mazowieckim, Ogólnokształcącego Liceum Muzycznego w Lutomiersku oraz Studiów na kierunku Edukacja Artystyczna w zakresie sztuki muzycznej na UJD w Częstochowie. Dzięki nauce w szkole muzycznej oraz uczelni wyższej zdobyłam umiejętności gry na instrumentach takich jak flet poprzeczny, fortepian, gitara klasyczna. Muzyka towarzyszyła jej od najmłodszych lat, stała się nierozłączną częścią życia. Praca z dziećmi sprawia jej dużo radości i przyjemności.
|
Weronika Raczyńska (logopeda)
logopeda ogólny i kliniczny, z doświadczeniem w pracy z dziećmi już od wieku niemowlęcego. W swojej pracy zawsze podchodzi indywidualnie do każdego pacjenta, uwielbia pracę z maluchami, praktyk terapii miofunkcjonalnej. Swoją wiedzę stale poszerza na licznych szkoleniach i webinarach.
|